نسل دوم اپل واچ در سال ۲۰۱۶ از راه خواهد رسید
تبلیغات

خبرنامه وب سایت:






تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 1:41 AM | نویسنده : مهدی

نسل دوم اپل واچ در سال ۲۰۱۶ از راه خواهد رسید

اکنون LG Display به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان نمایشگر ساعت اپل به شمار می رود و بر اساس گزارش های جدید، مشخص گشته که این کمپانی به تنهایی وظیفه ساخت نمایشگرهای نسخه دوم را نیز بر عهده خواهد داشت.

این اخبار از طرف خبرگزاری کره ای، MK News منتشر شده اند و بر اساس آنها، ال جی برای ساخت نمایشگر اپل واچ ۲ از تکنولوژی P-OLED  استفاده خواهد کرد. اما نکته ای دیگر در این خبر که اشاره به آن بسیار ضروریست، حضور نسل دوم از ساعت اپل در سال ۲۰۱۶ است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 

اصولا چرخه ی بروز رسانی در میان محصولات الکتریکی به شکل سالانه درآمده و همین موضوع، انتقادات بسیاری را روانه ی همه ی ساعت های هوشمند می کند؛ چرا که معمولا ساعت های کلاسیک تا چندین سال کارایی خود را به شکل مطلوبی خواهند داشت اما یک ساعت الکتریکی، صرفا برای یک سال «جدید» است و نسخه های بعدی اش مشخصا با قابلیت های فروان دیگری به بازار خواهد آمد.

خبر یاد شده مبنی بر رسیدن اپل واچ به بازار در سال ۲۰۱۶، می تواند خیال افرادی را که دست کم آن را فعلا خریداری کرده اند راحت کند چرا که مدتی قبل شایع شده بود که نسل دوم ساعت هوشمند اپل در پایان سال ۲۰۱۵ (احتمالا همزمان با آیفون های جدید) معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

گفته می شود انعطاف پذیری تکنولوژی P-OLED باعث گشته تا اپل آن را برای نسل دوم ساعت خود انتخاب نماید. از سوی دیگر چنین نمایشگری مصرف انرژی کمتری را نیز طلب می کند.

منبع کره ای، MK News اذعان داشته که اپل، استعداد های LG Display را تحسین می کند و به شکل کامل ساخت نمایشگر نسل آینده را به این کمپانی واگذار نموده است. در گزارش منتشر شده، تاریخ دقیقی معین نگشته و صرفا می دانیم که نسل دوم ساعت اپل در سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اما گمانه زنی می شود که این محصول همانند سال ۲۰۱۵،‌ حوالی ماه آوریل برای خرید توسط علاقه مندان موجود خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : اخبار روز ، اپل - Apple ، اخبار Digiato ، ،