تبلیغات

خبرنامه وب سایت:






تاريخ : سه شنبه 19 خرداد 1394 | 11:47 AM | نویسنده : مهدی
سامسونگ یک مدل سرسخت‌تر (و البته زشت‌تر) از پرچم‌دار خود را ساخته است. همان‌طور که گفته شد، این دستگاه با نام «گلکسی S6 اکتیو» شناخته می‌شود. این گوشی قرار است با قرارداد شرکت AT&T به بازار عرضه شود. بنابراین احتمالا فعلا برای کاربران ایرانی در دسترس نخواهد بود. «گلکسی S6 اکتیو» در سه رنگ آبی، سفید و خاکستری تولید شده است. البته دو رنگ سفید و آبی دارای یک طراحی اصطلاحا نظامی هستند؛ این موضوع سبب می‌شود که این دستگاه مستحکم‌تر به نظر برسد. 



این گوشی شباهت‌های زیادی با گوشی تحسین‌شده‌ی «گلکسی S6» دارد. همچنین در مقایسه با نسخه‌های اکتیو سال‌های گذشته، «S6 اکتیو» جذابیت بیشتری دارد. برعکس «گلکسی S5»، گوشی «گلکسی S6» ضد آب نیست. اما سامسونگ این قابلیت مهم را برای نسخه‌ی اکتیو S6 در نظر گرفته است. باتری این دستگاه هم در مقایسه مدل اصلی، ظرفیت بیشتری دارد؛ گوشی S6 دارای باتری‌ای با ظرفیت 2550 میلی ‌آمپر-ساعت بود، در حالی‌که ظرفیت باتری مدل اکتیو، 3500 میلی آمپر-ساعت است. از دیگر مشخصات «گلکسی S6 اکتیو» می‌توانیم به صفحه نمایش 5.1 اینچی با تراکم پیکسلی 577ppi، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و پردازشگر 8 هسته‌ای اگزینوس اشاره کنیم. 
وقتی گوشی «گلکسی S6» معرفی شد، اکثر کارشناسان طراحی منحصر‌به‌فرد آن را تحسین کردند. اکنون «گلکسی S6 اکتیو» به عنوان یک گوشی اسپرت، طراحی خوبی دارد، اما در مقایسه با نسخه اصلی‌اش، یک گوشی زشت و زمخت به نظر می‌رسد.
 
منبعThe Verge

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : اخبار روز ، سامسونگ - Samsung ، اخبار DigiKala ، ،